۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۲

استاندار بوشهر:

کارهای بزرگی در شرایط تحریم در استان بوشهر انجام شده است

کارهای بزرگی در شرایط تحریم در استان بوشهر انجام شده است

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌های اقتصادی، عملکرد موفقی در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان‌های دشتی و دیر اظهار داشت: در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر طرح‌های مهم اقتصادی اجرا و افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان دشتی که بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی طرح‌های مهمی اجرا و افتتاح کرد سال قبل به عنوان شهرستان برتر معرفی و از خدمات فرماندار دشتی قدردانی شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه افتتاح این طرح‌های اقتصادی نقش مهمی در حل مشکلات اشتغال‌زایی دشتی داشته است گفت: شهرستان دشتی گام‌های مهم و ارزشمندی در اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی برداشته است که اکنون در اجرای طرح‌های انرژی خورشیدی در استان بوشهر پیشتاز و کارهای خوب و مطلوبی اجرا کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی در دشتی بیان کرد: اجرای خط انتقال آب تنگ سدر به طول ۲۲ کیلومتر می‌تواند بر تأمین و پایداری آب آشامیدنی استان بوشهر و دشتی کمک کند.

گراوند با بیان اینکه خطوط انتقال آب استان بوشهر در تمامی نقاط شهری و روستایی به هم ارتباط دارد خاطر نشان کرد: اجرا طرح‌های آبرسانی در هر نقطه‌ای از استان می‌تواند بر پایداری آب آشامیدنی اثرگذار باشد و اجرای خط انتقال آب تنگ‌سدر در تأمین آب خورموج، کاکی و روستاهای دشتی بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: خدمات دولت در ابعاد گوناگون عمرانی، اقتصادی و خدماتی در استان بوشهر حائز اهمیت است چراکه فعالیت و طرح‌های مهمی در ۷ سال گذشته در استان بوشهر اجرا و افتتاح شده است.

استاندار بوشهر با گرامیداشت روز پزشک، خدمات کادر درمانی و پرستاری در مقابله با ویروس کرونا و رسیدگی به بیماران این حوزه را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان جبهه سلامت با به خطر انداختن جان و سلامتی خود، به جامعه خدمات قابل توجهی ارائه کرده‌اند که تلاش آنان قابل ستایش و قدردانی است.

وی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸۴ پروژه با اعتبار هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال در دشتی تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت ۶۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۷۷ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان دیر افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی در این آئین دستور افتتاح و عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی اقتصادی دشتی و دیر را به نام شهدای عاشورا اعلام کرد.

کد خبر 5006125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha